Список форумов » Форумы » Обсуждение статей

Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: legt dit dan minder stress op d
 Сообщение Добавлено: 24 май 2018, 09:10 
Начинающий

Ik denk dat de Pearl Izumi EM-schoenen ook een rocker-effect hebben, omdat ze het opstijgpunt 25 mm verder terug bewegen dan conventionele schoenen. Ik ben het ook met Adam eens dat een breder, meer natuurlijk teengebied moet helpen krachten te verspreiden en krappe teenboxen Nike Air Odyssey Dames kunnen voorvoetpijn veroorzaken, evenals stijfheid van de schoen als deze niet wordt gecombineerd met een rocker. Ik kreeg voetpijn in de eerdere Hokas www.lavolailles.fr maar niet meer in Clifton en Huaka. Wat betreft de breuken, kan hardlopen elke dag in minimaal gedempte schoenen op de weg niet goed zijn. De meesten worden niet geboren of aangepast om op blote voeten of op blote voeten op de weg te rennen. Een mix van schoentypes Nike Air Odyssey Femme voor verschillende oppervlakken en doeleinden, de manier waarop ik al 2,5 jaar in Hokas werk en het verschil is wonderbaarlijk genoeg. Voorzichtigheid is geboden bij alle volgende uitspraken, de gebruikelijke waarschuwing "voorbeeld van één" is van toepassing.
Algemene voetpijn, vooral pijn in de voorvoet, was sterk verminderd bij het overschakelen naar de Hokas. Ik heb gemerkt dat ik de voorvoet echt kan laden zonder enige pijn.
Ik heb nog nooit stressfracturen gediagnosticeerd, maar ik had altijd erg ge?rriteerde voeten op het punt dat dingen doen zoals in de rij staan ??in de supermarkt erg ongemakkelijk was tijdens Nike Air Presto Womens periodes van zware training. Die dagen zijn voorbij.
Ik denk dat ik voorafgaand aan de Hokas een milde hielspits was. Ik geloof nu meer van een mid-voet tot spits van de voorvoet. Ik denk dat dit gebeurde als gevolg van het feit dat je de voetstap vooruit kon bewegen dankzij een gebrek aan pijn wanneer je dit deed. Het is mijn perceptie alleen, niet het resultaat van het bestuderen van hogesnelheidsvideo-analyse.
Het Nike Roshe Run Homme contra-intu?tieve resultaat is dat de Achilles-problemen sterk worden verminderd (niet ge?limineerd), waarvan je zou denken dat ze verergerd kunnen worden door een schoen met een hoge demping en een lage demping. Ik was op het punt om het hardlopen op te geven vanwege Achilles-problemen. Als de hiel tijdens een deel van de loopcyclus niet zo veel wordt belast, legt dit dan minder stress op de achilles? Dat is het enige dat ik kan bedenken om de Achilles-verbetering te verklaren.
Mijn algemene gedachte bij deze studies www.thomaspolly.fr/ is dat ze veel te simpel zijn. Kijkend naar "rocker", van-tot-voor-voor-"drop" -voet, negeert kussen versus geen kussen de zeer gecompliceerde dynamiek van zowel de voet, de schoen als de hardloper. Wat is bijvoorbeeld de "drop" van een Hoka-schoen? De statische meting is van 2 tot 6 mm, afhankelijk van het model. Nike Air Max 90 Mujer Maar als u een schoen met massieve demping in de voorvoet hebt en de voorvoet hierin enkele millimeters zakt, is het dan niet echt een veel hogere "dynamische daling"? Dus misschien is de statische weergave van de schoenen niet zo handig?
Ik ben ook succesvol geweest in de Altra Olympus, maar ik heb er veel minder kilometers mee gemaakt. Ik heb onlangs een paar Adidas Energy Boost geprobeerd, en tot nu toe ging het niet goed met ze (meer testen vereist).

Вернуться наверх 
Ответить с цитатой  

Список форумов » Форумы » Обсуждение статей